کد خبر: ۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 26 April 2015
رییس شورای شهر کرج گفت: توجه بیشتر به تامین امکانات و زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری در روستاها، حاشیه نشینی در شهرها و معضلات ناشی از آن را کاهش می‌دهد.
محمود دادگو، در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده بود، اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه متوازن در مناطق کمتر برخوردار و همچنین حفظ جمعیت مولد روستاها صورت گرفت.
وی با بیان اینکه توسعه متوازن روستاها راهکار جلوگیری از توسعه حاشیه‌نشینی است، افزود: در این راستا سال گذشته اجرای طرح توسعه روستاها و تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در دستور کار قرار گرفت.
دادگو یادآور شد: اواخر سال 93 با تخصیص اعتبارات مناسب از سوی وزارت آموزش و پرورش و تلاش مدیران استان، تعدادی از خانه‌های بهداشت روستایی تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه در حوزه ایجاد اشتغال برای روستائیان نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای شهر در بودجه سال 94 ردیف اعتباری ویژه حاشیه کلانشهرهای کشور پیش‌بینی شد .
رییس شورای شهر کرج در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت توجه به حاشیه شهرها و تلاش برای رفع مشکلات این مناطق گفت: رفع مشکلات بهداشتی مناطق حاشیه شهرها از موضوعات بسیار مهمی است که همواره مورد تاکید قرار گرفته است که خوشبختانه امروز شاهد آغاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان این مناطق هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار