کد خبر: ۲۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 14 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح ۸۶ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فرمانداری ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد: ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۳ و نیم میلیارد تومان توسط دستگاه های اجرایی و دولتی، ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط شهرداری ها، ۱۳ پروژه با اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان توسط دهیاری ها و ۲۶ پروژه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد تومان توسط مسکن مهر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

پالیزگیر افزود: با توجه به تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در بخش خصوصی نیز دو پروژه با یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری خواهد بود که پروژه اول با یکهزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به پالایشگاه غلات زر که بزرگترین پالایشگاه کشور است، بوده و پروژه دوم مربوط به شرکت تولید کننده رنگ های رزین هایتک با اعتبار ۲۰۰ میلیاردی که با راه اندازی این شرکت نیاز رنگ کشور به خارج رفع خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در پی فرمایش مقام معظم رهبری و دولت یازدهم مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات ۵۳ شرکت در شهرستان ساوجبلاغ مورد بررسی قرارگرفته است.

پالیزگیر تصریح کرد: در کشور ۱۶ هزار میلیارد تومان برای ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در نظر گرفته شده که ۶۰۰ میلیارد آن برای استان البرز است و شهرستان ساوجبلاغ تاکنون توانسته ۷۹ میلیارد تومان جذب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار