کد خبر: ۲۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 22 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: همزمان با هفته دولتچندین پروژه کشاورزی، ‌خدماتی و عمرانی در ساوجبلاغ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سلاوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید مورد توجه همه مدیران در دستگاه‌های مختلف باشد اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر توسعه را بهتر طی کنیم.

وی ادامه داد: با استان شدن البرز انتظار می‌رود که شهرستان‌های این استان نیز با رشد و توسعه بیشتری همراه شود اما نبود برخی از زیرساخت‌ها مانع از تحولات اساسی شده لذا نگاه ویژه به این مقوله از مهمترین مسائل است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ رشد و توسعه و احداث مراکز آموزشی، ‌بهداشتی، خدماتی و عمرانی و ... را از مهمترین نیازهای این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: مردم از ما انتظار دارند تا مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کرده تا آنان در رفاه ‌و آرامش بیشتر باشند.

پالیزگیر با اشاره به اینکه زمانی که ما بر صندلی مدیریتی تکیه می‌کنیم رسالت سنگینی بر عهده داریم و باید این مسؤولیت را به درستی و در مسیر رضایتمندی مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به این که در هفته دولت چندین طرح عمرانی و کشاورزی در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد گفت: پروژه‌های گلخانه تولید نشاء، سبزی و سیفی از مهمترین پروژه‌های کشورزی قابل افتتاح در این شهرستان در هفته دولت است.

وی در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری مرکز پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت 20 تن خبر داد و بیان داشت: این شهرستان ظرفیت ایجاد این مراکز را دارد لذا تلاش می‌شود تا با فراهم کردن بسترهای مناسب زمینه ایجاد این مراکز بیشتر شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان پروژه‌های مسکن مهر است افزود: 26 پروژه با اعتبار 266 میلیارد تومان توسط مسکن مهر در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افتتاح جاده سفیدارک، زمین چمن مصنوعی هیو ... را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار