کد خبر: ۲۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 23 August 2016


دبیر اول شورای شهر کرج با بیان اینکه شهرداری در زمینه پرونده‌های تغییر کاربری پس از توافق با مالکان بدون اخذ مصوبه شورا اقدام به ارسال پرونده به کمیسیون ماده ۵ می‌کند، گفت: طرح ۲ فوریتی ارسال پرونده‌های تغییر کاربری زمین به شورای شهر کرج تصویب شد.

امیرحسام عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به مصوبات امروز صحن علنی شورای شهر کرج اظهار داشت: طرح 2 فوریتی اعضای شورا در مورد اینکه شهرداری در زمینه پرونده‌های تغییر کاربری پس از توافق با مالکان بدون اخذ مصوبه شورا اقدام به ارسال پرونده به کمیسیون ماده 5 استانداری می‌نماید، مطرح شد.

عضو شورا با بیان اینکه این طرح مبنی بر این است که پرونده تغییر کاربری قبل از ارسال به کمیسیون ماده 5 به شورای شهر کرج ارسال شود، افزود: این طرح با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات جلسه امروز مربوط به کیمیا علیزاده، قهرمان تکواندوی المپیک ریو بوده است،‌ گفت: با توجه به تصویب کمیته ملی المپیک درباره اینکه مزایای مدال برنز کیمیا علیزاده معادل مدال طلا محاسبه شود،‌ شورای اسلامی شهر کرج با در نظر داشتن شهروند کرجی بودن علیزاده،‌ اهدای مزایای معادل مدال طلا را به وی مصوب کرد.

دبیر اول شورای شهر کرج با بیان اینکه طرح 2 فوریتی درباره کمک به فرمانداری شهر کرج برای برگزاری مراسم هفته دولت عنوان شد، افزود: مبلغ 30 میلیون تومان به صورت 2 فوریتی مطرح شد که در شورا رای نیاورد و به کمیسیون بودجه ارجاع داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار