کد خبر: ۲۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 28 August 2016


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ از اتمام طرح ایمن‌سازی اتوبان کرج در محدوده این شهرستان خبر داد.

سیدوحید ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت‌: یکی از مهمترین و در حقیقت اصلی‌ترین آزادراه کشور، اتوبان تهران – کرج – قزوین است.

وی افزود: این آزادراه به طور مستقیم سه استان تهران، البرز و قزوین را به هم متصل کرده و از سوی دیگر راه ارتباطی پایتخت با استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور به شمار می‌آید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: بنابراین این آزادراه که در میان مردم به اتوبان کرج مشهور و معروف است، از اهمیت بسیار زیادی در حمل و نقل کشور برخوردار بوده و یکی از پرترافیک‌ترین محورهای خاورمیانه است.

ابراهیم‌زاده گفت: به همین دلیل شاهد عبور و مرور حجم سنگینی از خودروها در این محور هستیم و باید تلاش ویژه‌ای برای ایمن‌سازی و نظارت بر تردد خودروها با هدف افزایش خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در این مسیر داشته باشیم.

وی بیان داشت: در این راستا طرح ایمن‌سازی اتوبان کرج – قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار اداره راه و شهرسازی این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیم‌زاده افزود: برای این منظور اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه شده که طی روزهای اخیر و همزمان با هفته دولت به پایان رسید.

وی ادامه داد: در این طرح گارد ریل و حفاظ حاشیه جاده، بهسازی و نوسازی گردید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: ضمن اینکه بخش‌هایی از آسفالت جاده که نیاز به ترمیم و بازسازی داشت، طی دوره زمانی کوتاهی اصلاح شد.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: بودجه این طرح از محل اعتبارات ملی، مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همکاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه حجم زیادی از تردد خودروها به صورت شبانه‌روزی در این محور ثبت می‌شود، لازم است که طرح‌هایی با هدف ایمن‌سازی مسیر به طور مداوم در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار داشته باشد که این طرح‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار