کد خبر: ۲۹۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 03 September 2016


قائم مقام شهردار کرج با اشاره به موقعیت جغرافیایی این کلانشهر و آمار بالای سفرهای برون‌شهری، خواستار افزایش تعداد پایانه‌های بار و مسافر در کرج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمدرضا رضاپور اظهار کرد: پیشرفت سازمان پایانه‌ها در زمینه کسب درآمد و افزایش خدمات‌رسانی در این سازمان مطلوب بوده است.

این مسؤول با تأکید بر افزایش تعداد پایانه‌ها در کرج، گفت: یافتن اراضی مناسب و برنامه‌ریزی برای تملک آن به منظور احداث پایانه‌های بیشتر در دستور کار سازمان پایانه‌های بار و مسافر قرار گیرد.

وی، بهره‌گیری از نیروهای توانمند سازمان را در راستای شناسایی فرصت‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به این مهم ارائه راهکارهای نوین در زمینه رسیدن به اهداف و نزدیک شدن به سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری در امر خدمت‌رسانی فراهم می‌شود.

قائم مقام شهردار کرج نوآوری در خدمت‌رسانی را از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری ذکر و عنوان کرد: تحول در روش‌های خدمات دهی و گسترش این مهم به منظور کسب رضایت شهروندان امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

رضاپور اضافه کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ضرورت تلاش برای بهره‌وری از وضع و امکانات موجود در زمینه ارتقای عملکرد احساس می‌شود و مسؤولان باید اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار