کد خبر: ۲۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 05 September 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه عرضه کنندگان قلیان متخلف محسوب شده و مجازات می‌شوند افزود: اصناف باید مانع از فعالیت قلیان‌سراها و عرضه قلیان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر عصر امروز در نشست شورای فرعی هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: قلیان وعوارض آن باید به درستی در بین مردم بازگو شود و جوانان از مضرات این مهم به خوبی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی موظف هستند نسبت به جمع‌آوری قلیان اقدام کنند خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه از مهمترین اقدامات دیگر تشدید مبارزه با عرضه کنندگان موادمخدر است، افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین مردم از مهمترین راهکارهای مقابله با مواد مخدر است.

پالیزگیر گفت: در این راستا و برای توسعه ورزش باید سالن‌های ورزشی را توسعه داد و به سمت شکوفایی در این زمینه دست پیدا کرد.

در ادامه این نشست فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از شناسنامه‌دار شدن معتادان پر خطر در ساوجبلاغ خبر داد و بیان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.

احمد جبارپور با اشاره به اینکه این طرح های پاکسازی هر 15 روز در شهرستان اجرا می‌شود، تأکید کرد: تلفن 110 و 197 گزارشات مردمی را در این زمینه می‌تواند پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار