16 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودرو کمک‌دار، ست نجات و تجهیزات تخلیه آب و امکانات عملیات در سیلاب‌، گروه سگ‌های جستجو 'آنست' و دو دستگاه موتورلانس به منظور ارائه خدمات به هموطنان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۲۹۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک – البرز: سازمان هواشناسی استان البرز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ " پیرو اطلاعیه شماره 23 طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به سبب پیش بینی بارش قابل ملاحظه باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خیلی شدید موقتی، آب گرفتگی برخی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه در برخی از شهرهای شمالی کشور و جاده ها و مناطق کوهستانی استان البرز پیش بینی می‌شود.
به سبب این شرایط توصیه می‌گردد برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات و اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی به ویژه در مناطق کوهستانی به دلیل لغزندگی سطح جاده و کاهش دید افقی به دلیل مه گرفتگی توصیه می گردد.
در همین ارتباط امروز معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و وقوع سیلاب و افزایش سفرهای برون شهری تیم های امدادی هلال احمر در جاده های این استان مستقر شدند.
داوود افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدار مدیریت بحران استان البرز مبنی برب ارش باران وسیلاب د راین استان نیروهای امدادی با افزایش50 درصدی نیرو در پایگاه‌های مختلف هلال احمر در آماده باش هستند.
وی اضافه کرد: امدادگران در 15 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه روزی مستقر هستند.
رجبی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان البرز نیز مانند سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به مردم آماده شده است.
وی گفت: به همین منظور 15 تیم نجات در کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های استان البرز مستقر شده‌اند.
رجبی افزود: 16 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودرو کمک‌دار، ست نجات و تجهیزات تخلیه آب و امکانات عملیات در سیلاب‌، گروه سگ‌های جستجو 'آنست' و دو دستگاه موتورلانس به منظور ارائه خدمات به هموطنان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار