کد خبر: ۲۹۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ 07 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: امسال 557 هزار میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده و مشکلات 419 واحد تولیدی نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و در جهت رفع آن اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار افزود: در این کارگروه استانی پنج میلیون و 699 هزار میلیون ریال اعتبار مصوب شده که در این زمینه 294 واحد تولیدی به شعب بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

کامکار گفت: شمار واحدهای تولیدی که عقد قرارداد جهت دریافت تسهیلات از بانک‌ها داشته‌اند نیز به 83 واحد می‌رسد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز اضافه کرد: براساس سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید و با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال از اولویت‌های کاری دستگاه‌های اجرایی متولی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: در ستاد سرمایه‌گذاری استان البرز نیز تلاش شده تا جذب سرمایه‌گذاری صورت گیرد و اکنون البرز رتبه چهارم را در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی به خود اختصاص داده است که این رتبه در نوع خود قابل توجه است.

کامکار افزود: نگاه ما در سرمایه‌گذاری ارتقای توان تولید استان و توسعه صادرات است، نه تأمین منافع سایر کشورها و در این راستا تمام جوانب سرمایه‌گذاری خارجی در ستاد مذکور سنجیده شده و با آراء اعضا در مورد جذب سرمایه‌گذار تصمیم‌گیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار