کد خبر: ۲۹۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 10 September 2016


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز گفت: طرح نظارت بر واحدهای صنفی ویژه بازگشایی مدارس تا اواسط مهرماه ادامه می‌یابد.

رمضان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهریورماه قرار داریم و در دو هفته پایانی شهریور اکثر مردم به ویژه خانواده‌هایی که دارای فرزند دانش‌آموز و دانشجو هستند، در این ایام مایحتاج ضروری خود را تامین می‌کنند، طرح‌هایی با هدف نظارت بر بازار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح به صورت ضربتی و نامحسوس و با به‌کارگیری توان 40 تیم نظارتی و بازرسی و سرکشی به واحدهای تولیدی و عرضه کالا به ویژه کالاهایی چون پوشاک، پوشاک مدارس، کیف و کفش و نوشت‌افزار در حال اجرا است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح فوق تاکنون بیش از یک هزار بازرسی سرزده از اصناف در استان البرز انجام شده که بخش مهمی از این بازرسی‌ها در شهرستان کرج و در حوزه عرضه لوازم‌التحریر بوده است.

رستمی گفت: به بازرسان نیز تأکید شده که با توجه به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، در صورت مشاهده کوچک‌ترین گران‌فروشی، عرضه کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد و عدم صدور فاکتور، بلافاصله با متخلف برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

وی بیان داشت: قرار نیست اگر مردم نیاز به تهیه کالایی به ویژه برای فرزندان خود را دارند، عده‌ای سودجو و بی‌توجه به مشکلات مردم، اقدام به گران‌فروشی در مقاطعی خاص از سال کرده و از این طریق رضایت‌مندی مردم و شهروندان را مخدوش کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز تأکید کرد: از سوی دیگر واحدهای صنفی مطمئن باشند که این طرح که به صورت ضربتی و سرزده انجام می‌شود، هرگز کوتاه‌ مدت نیست و حداقل تا اواسط مهرماه ادامه دارد، زیرا برخی از خانواده‌ها در مهرماه اقدام به تهیه مایحتاج فرزندان و دانش‌آموزان خود می‌کنند.

رستمی در پایان با اعلام شماره تلفن‌های 5 – 32218154 در استان البرز اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با این شماره‌ها تماس گرفته و مشخصات واحد صنفی متخلف را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار