کد خبر: ۲۹۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 16 September 2016


مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: متاسفانه رسانه‌ها بی‌دلیل شهرآورد تهران را بزرگ کرده و به کیفیت بازی آسیب می‌رسانند.

علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ما هستند و به طور طبیعی در همه جای دنیا، رسانه‌ها به تیم‌های پرطرفدار بیشتر توجه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر شما به رسانه‌های معتبر ورزشی دنیا نگاه کنید، می‌بینید که بیشتر اخبار آنها مربوط به باشگاه‌های بزرگ است و آنها برای جلب نظر مخاطب، بیشتر به این تیم‌ها توجه می‌کنند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه در ایران این موضوع به صورت منفی نمود پیدا کرده و رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل اصلی تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس به حاشیه‌ها می‌پردازند و همین امر آسیب زیادی به فوتبال ما زده است.

لطیفی بیان داشت: به عنوان نمونه اگر یک بازیکن جوان و با انگیزه در تیم‌های شهرستانی و یا حتی در همین استقلال و پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشد، باز هم رنگ کفش فلان بازیکن و یا رنگ ماشین کاپیتان استقلال و پرسپولیس تیتر و عکس روزنامه‌های ما می‌شود.

وی افزود: در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس نیز همین شرایط وجود دارد و حاشیه‌ها بر مسائل فنی غلبه کرده و بی‌دلیل رسانه‌ها این مسابقه را بیشتر از آنچه که هست، بزرگ می‌کنند.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به در پیش بودن شهرآورد تهران گفت: هیچ کس منکر حساس بودن بازی‌های استقلال و پرسپولیس و اهمیت نتیجه این دیدار برای هواداران نیست، اما نباید مسائل را بزرگ‌تر از آنچه که هست به مردم نشان دهیم.

لطیفی اظهار داشت:‌ برخی از رسانه‌ها هواداران ما را تحریک کرده و آنها از یک ماه زودتر به بازیکنان و کادر فنی تیم خود فشار می‌آورند که باید پیروزی این مسابقه باشید و همین امر بر عملکرد کیفی تیم‌ها در شهرآورد تهران اثر منفی‌ می‌گذارد.

وی تصریح کرد: علت این است که دو تیم به جای فوتبال بازی کردن و نمایش زیبا و جذاب، به فکر دفاع و گل نخوردن هستند، چرا که می‌دانند کوچک‌ترین اشتباه در این مسابقه از سوی هواداران به عنوان گناهی نابخشودنی تلقی شده و تا سال‌ها از یاد هواداران نمی‌رود.

لطیفی در پایان گفت:‌ امیدواریم امسال دو تیم استقلال و پرسپولیس فارغ از این حاشیه‌ها، دیدار جذاب و تماشاگر پسندی را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار