کد خبر: ۲۹۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 20 September 2016


دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز معتقد است که رسیدن به لیگ برتر نیازمند حمایت مردم و مسؤولان استان البرز است.

ارشاد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین تیم با تجربه و خوبی را در اختیار دارد که در کنار جوانان و توانمندی کادر فنی،‌ اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند.

وی افزود: اکسین امسال برای نخستین‌بار از دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرده و در همین نخستین حضور نیز توانمندی‌های خود را ثابت کرده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: ما طی هفت هفته که از لیگ آزادگان می‌گذرد، موفق به کسب پنج پیروزی شده‌ایم و اکنون با پانزده امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار داریم و در تمام شش هفته اخیر صدرنشین بودیم.

یوسفی گفت: اگر چه تا پایان لیگ آزادگان 29 دیدار حساس و نفس‌گیر را در پیش داریم، اما دیگر همه کارشناسان قبول دارند که اکسین یکی از گزینه‌های اصلی برای صعود به لیگ برتر است.

وی بیان داشت: برای رسیدن به این هدف باید مردم استان البرز و به ویژه فوتبال‌دوستان کرجی از ما حمایت کرده و در دیدارهای خانگی، سکوهای ورزشگاه را پر کنند.

این ورزشکار با اشاره به سابقه حضور چندین ساله باشگاه سایپا در استان البرز و سپس رفتن این باشگاه به تهران گفت: شنیده‌ام که یکی از دغدغه‌ها و گلایه‌های باشگاه سایپا عدم حمایت جدی مردم و عدم حضور آنها در ورزشگاه بوده است. حال که اکسین یک تیم بومی و متعلق به همین استان و شهرستان کرج است، همه باید از این تیم حمایت کنند، چرا که موفقیت اکسین در حقیقت موفقیت مردم و ورزش استان البرز به شمار می‌آید.

یوسفی درباره دیدارهای اخیر تیمش نیز گفت: ما در برابر ملوان و در دقیقه 89 یک گل دریافت کرده و علیرغم شایستگی‌هایی که داشتیم، شکست خوردیم.

وی ادامه داد: اما بازیکنان و کادر فنی اکسین در برابر بادران این نتیجه را جبران کرده و با کسب پیروزی امیدوارتر از گذشته به آینده نگاه می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در این هفته باید به مصاف پارس جنوبی برویم که از تیمی یک دست، هماهنگ و کادرفنی خوبی برخوردار بوده و باید بتوانیم این حرف را در خانه خودشان شکست دهیم.

یوسفی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم، باید در برابر تمام حریفان برای پیروزی به میدان رفته و در صورت حمایت مردم و مسؤولان البرزی به این هدف خواهیم رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار