کد خبر: ۲۹۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 21 September 2016


وزیر آموزش و پرورش گفت: برای سال جاری 170 میلیارد تومان بودجه سرانه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر فانی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سرانه‌های دانش‌آموزان انجام شود.

وی بر توسعه فضاهای آموزشی در استان‌های مختلف کشور تأکید کرد و افزود: استان البرز برای توسعه فضاهای آموزشی باید در اولویت قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این راستا در نظر داریم تا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم فضاهای آموزشی را در این استان با رونق بیشتری همراه کنیم و به رشد بیشتر برسانیم.

فانی در ادامه سخنان خود با اشاره به بودجه 170 میلیارد تومانی به منظور ارتقای سرانه دانش‌آموزان اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این میزان اعتبار را تا آخر سال به مدارس تزریق کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه امسال نیز شاهد رشد جمعیت دانش‌آموزی در مقطع دبستان هستیم، افزود: بر اساس برآوردهای انجام‌شده جمعیت دانش‌آموزان مقطع دبستان 2.5 درصد نسبت به سال گذشته با رشد مواجه بوده است.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: از ماه‌های قبل ساماندهی و اقدامات لازم برای ورود به سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون با تمهیدات انجام‌شده ساماندهی نیروی انسانی و فراهم‌سازی تجهیزات فضاهای آموزشی و همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شده است.

فانی در ادامه سخنان خود از والدین دانش‌آموزان خواست تا همراهی لازم را با فرزندان خود داشته باشند و در طول سال تحصیلی به صورت مستمر با مدرسه و معلمان و دبیران ارتباط داشته باشند.

وی همچنین به اجرا شدن طرح سنجش کلاس اولی‌ها اشاره کرد و افزود: در این راستا بیش از یک میلیون و 250 هزار دانش‌آموز مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار