کد خبر: ۲۹۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 21 September 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح‌های ایمنی و ترافیکی آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تردد دانش‌آموزان در سطح شهر، لذا طرح‌های ترافیکی و امنیتی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای ارتقای امنیت و تأمین بسترهای ترافیکی در سال تحصیلی جدید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شده است.

به گفته پالیزگیر در این راستا از توان نیروهای انتظامی، پلیس و راهور و ... در این شهرستان برای برقراری امنیت و اجرای طرح‌های ترافیکی استفاده شده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید با اقدامات لازم در تأمین امنیت جانی دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهیم، افزود: از دیگر اقداماتی که باید برای ورود به سال تحصیلی جدید انجام دهیم، مناسب‌سازی معابر و رفع مشکلات در این زمینه است.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود با تأکید بر مناسب‌سازی پیاده‌روها برای معلولان افزود: رعایت حقوق شهروندی و ارائه خدمات یکسان به همه مردم از مهمترین وظایف مسؤولان است که باید به درستی انجام شود.

وی با تأکید بر توسعه خدمات در روستاها و ارتقای خدمات افزود: به روستاها نیز باید توجه ویژه و اساسی شود تا بتوان به استانداردهای لازم در این زمینه دست پیدا کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه توسعه خدمات در روستاها سبب رفع مشکلات و پایبندی روستاییان در روستاها می‌شود، ‌اظهار داشت: در این راستا می‌توانیم از پدیده مهاجرت‌ها نیز جلوگیری کرده و روند توسعه تولیدات در روستاها را نیز با رونق بیشتری همراه سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار