کد خبر: ۳۰۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 22 September 2016


همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نمایشگاه رزمی یاد یاران به‌عنوان مردان آسمانی عصر امروز با حضور سیدحمید طهایی استاندار البرز، سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز و پدر شهید احمدی روشن در منطقه عمومی حصارک کرج افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به‌مدت یک هفته دائر است انقلاب و دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن مرور می‌شود.

سید حمید طهائی استاندار البرز در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا اظهار داشت: استکبار جهانی صدام را به‌عنوان عامل حمله به ایران اسلامی قرار داد.

وی افزود: ایستادگی در مقابل دشمن بعثی با لطف خداوند و در سایه رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و همت مردم ایران بود که در زیر سایه وحدت و انسجام توانستیم در مقابل این دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

استاندار البرز با بیان "ملت ما ثابت کرد که از هیچ چیزی در راه مقابله با دشمن دریغ نمی‌کنند"، افزود: ما به جهانیان ثابت کردیم که ایرانیان محکم و استوار از انقلاب دفاع می‌کنند و از هیچ دشمنی هراس ندارند.

طهایی با اشاره به اینکه ملت ایران معنویت را به‌عنوان یک سلاح جدید به دنیا معرفی کرد، افزود: مردم ایران ثابت کردند که فراتر از مادیات، معنویت، اتصال به خدا، اتصال به ائمه اطهار(ع) و توسل به دعاهاست که می‌تواند کشور و مردم را در مقابله با استکبار جهانی حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار