کد خبر: ۳۰۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 22 September 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: برای رسیدن به صدر جدول و تداوم موفقیت‌های گذشته محکوم به پیروزی برابر پارس جنوبی هستیم.

فیروز کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ما در هفت هفته نخست لیگ آزدگان نشان داد که علیرغم جوانی و عدم تجربه کافی برای بازی کردن در این سطح، آمادگی و استعداد بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد.

وی تصریح کرد: در این مدت توانستیم با کسب 15 امتیاز از هفت دیدار و تنها به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم قرار گیریم و این در حالی است که از هفته هفته، ما در شش هفته صدرنشین بودیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در پاسخ به این پرسش که آیا اکسین می‌تواند صدرنشینی خود را تا پایان لیگ حفظ کند، گفت: صحبت از نتیجه در حال حاضر خیلی زود است، چرا که ما هنوز با حریفان اصلی مانند خونه به خونه، راه‌‌آهن، مس کرمان، ایران جوان و ... روبه‌رو نشده‌ایم.

کریمی بیان داشت: البته در مقابل حریفان خوبی مانند بادران به پیروزی رسیده‌ایم و نتایج هفت هفته گذشته نشان می‌دهد که به طور قطع اکسین یکی از تیم‌های اصلی مدعی صعود است.

وی افزود: در آخرین مسابقه توانستیم با پیروزی برابر بادران تهران در خانه، مشکلات روحی ناشی از شکست برابر ملوان و گلی که در دقیقه 89 دریافت کردیم را فراموش کرده و با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر پارس جنوبی در خانه حریف گفت: ما می‌خواهیم به صدر جدول باز گردیم و به طور قطع محکوم به شکست حریف در این هفته هستیم.

کریمی افزود: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است و هم اکنون با دو امتیاز کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد و طی این هفته تمام بازی‌های گذشته پارس جنوبی را آنالیز کرده‌ایم و شناخت کامل و خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف داریم.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم حریف را در ورزشگاه خودشان شکست دهیم و با کسب سه امتیاز به صدر جدول باز گردیم، برنامه‌ریزی خوبی داشته‌ایم و خوشبختانه با آمادگی کامل به میدان می‌رویم.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های اکسین البرز و پارس جنوبی روز جمعه این هفته به میزبانی پارس جنوبی برگزار می‌شود.

اکسین با کسب 15 امتیاز و پارس جنوبی با 13 امتیاز در رده‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار