کد خبر: ۳۰۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 22 September 2016


مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز گفت: موفقیت اکسین به مراتب مهمتر از کسب آقای گلی است.

امیر میربزرگی که در این دوره از مسابقات لیگ آزادگان در صدر جدول گلزنان قرار دارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال یک ورزش گروهی است و وقتی گلی به ثمر می‌رسد و یا از حریف گل دریافت می‌کنیم، همه در این موضوع نقش داشته و سهیم هستند.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی در ورزش‌های گروهی به موفقیت می‌رسند که تمام ارکان از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر فنی، بازیکنان و حتی هواداران نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز افزود: بنابراین اگر خط دفاعی یک تیم بهترین عملکرد را دارد، به طور قطع همه در این موفقیت سهم داشته و اگر مهاجمی گلی را وارد دروازه حریف می‌کند، این گل ثمره تلاش همه است.

میربزرگی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند امسال لقب آقای گلی را به نام خود در لیگ آزادگان ثبت کند، گفت: ما یک تیم جوان و با انگیزه‌ هستیم که می‌خواهیم با هدایت آقای فیروز کریمی و حمایت مدیریت باشگاه و هواداران به لیگ آزادگان صعود کنیم.

وی بیان داشت: در این مسیر تیم‌های قدرتمندی چون ملوانان، بادران، مس کرمان، مس سرچشمه، خونه به خونه، راه‌آهن، فجر شهید سپاسی و استقلال اهواز که برخی از آنها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند، حریفان ما به شمار می‌آیند.

مهاجم تیم فوتبال اکسین البرز افزود: بنابراین اگر تیم ما به لیگ برتر صعود نکند، اما من آقای گل بشوم، هیچ ارزشی نخواهد داشت و تنها یک افتخار فردی است و سودی برای مجموعه باشگاه و مردم استان البرز ندارد.

میربزرگی ادامه داد: به نظر من موفقیت اکسین و ورزش و فوتبال استان البرز به مراتب مهمتر از کسب عناوین فردی و آقای گلی در لیگ است و سال گذشته شاهد بودیم که در لیگ برتر آقای گل از تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد، اما این تیم به دلیل تفاضل گل کمتر به مقام قهرمانی نرسید.

وی در پایان گفت: همه مجموعه باشگاه اکسین البرز تلاش می‌کنند تا این استان در فصل آینده نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد و امیدواریم هواداران و مردم خوب استان البرز نیز برای رسیدن به این هدف به کمک اکسین بیایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار