کد خبر: ۳۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 28 September 2016


نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبه‌پروری و کشف استعدادها مهمترین نیاز کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان البرز اظهار داشت: پرورش استعدادها و شکوفا کردن خلاقیت‌های دانش‌آموزان یکی از مهمترین وظایف معلمان در مدارس است که باید به درستی و در مسیر صحیح خود عملیاتی شود.

وی ادامه داد: نخبه‌پروری و کشف استعدادها می‌تواند در آینده بسیاری از نیازهای کشور را در عرصه‌های مختلف رفع کند لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در کشف این استعدادها مسیر درستی را انتخاب نماییم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه معلمان در مدارس لازم است تا استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کنند افزود: اگر بخواهیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم باید از هم اکنون دانش‌آموزان مستعد و خلاق را تربیت کرده و به استعدادها و خلاقیت‌های آنان اهمیت دهیم.

کولیوند در ادامه سخنان خود به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا نسل امروز را با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم و آنان را موظف بر حفظ و حراست از آرمان‌های دوران دفاع مقدس نماییم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق نسل امروز را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و این مهم را به نسل آینده نیز انتقال دهیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان برای رشد و تعالی کشور رسالت خطیری را بر دوش دارند،‌ گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور در کنار تحصیل و کسب علم باید توجه به فرهنگ غنی اسلامی، انقلابی و ایرانی نیز داشته باشند و با ارتقای بصیرت و آگاهی اهداف شوم دشمن را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره برای منحرف کردن ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان تلاش می‌کند افزود: این تلاش مستمر دشمن تنها برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار