میزان تردد وسایل نقلیه در ایام سفرهای تابستانی سال 95 در محورهای ارتباطی استان البرز حدود 141 میلیون بوده است که این آمار، استان البرز را در ردیف پرتردد ترین استان های کشور قرار داده است.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 October 2016
سید یعقوب میرکتولی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز اعلام کرد: در ایام تعطیلات  تابستانی  سال جاری 141 میلیون و 58  هزار و 847  تردد توسط 42 دستگاه تردد شمار نصب شده درمحورهای  ارتباطی استان ثبت شده است.
وی  موقعیت استان البرز به لحاظ  قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان های غربی، شمالی و شمال غربی کشور را یکی از دلایل عمده تردد بالا  در این استان ذکر کرد و افزود: میزان تردد ثبت شده در سه ماه تابستان سال جاری در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال قبل  از رشد 4/4 درصدی برخوردار بوده است.
میر کتولی، مدیر این اداره کل با اعلام این خبر گفت: در ایام تعطیلات  تابستانی  سال جاری 141 میلیون و 58  هزار و 847  تردد توسط 42 دستگاه تردد شمار نصب شده درمحورهای  ارتباطی استان ثبت شده است.
وی  موقعیت استان البرز به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان های غربی، شمالی و شمال غربی کشور را یکی از دلایل عمده تردد بالا  در این استان ذکر کرد و افزود: میزان تردد ثبت شده در سه ماه تابستان سال جاری در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال قبل  از رشد 4/4 درصدی برخوردار بوده است.
این مسئول بیان داشت:  از کل تردد ثبت شده در استان5/10  درصد متعلق به وسایل نقلیه سنگین  و مابقی وسایل نقلیه سبک بوده است.
میرکتولی با اشاره به اینکه بیشترین تردد روزانه ثبت شده طی سه ماه تابستان در کل استان متعلق به روز شنبه 13 شهریورماه با ثبت یک میلیون و 678 هزار تردد، بوده است، افزود: همچنین در این مدت پر تردد ترین روزهای ماه در روزهای شنبه واقع شده است.
وی درخصوص وضعیت ترددهای ثبت شده به تفکیک محورهای ارتباطی استان، گفت: بیشترین تردد ثبت شده در این ایام مربوط به محور کرج- تهران  بوده است و محور نظرآباد – اشتهارد نیز کمترین ثبت تردد را داشته است.
میرکتولی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه های استان البرز در ایام طرح سفرهای تابستانی هموطنان  به صورت مداوم  با اخذ و تحلیل اطلاعات از تجهیزات حمل ونقل هوشمند منصوب در جاده های استان مانند: تردد شمارها، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های ثبت تخلفات، سیستم تعیین میانگین سفر و ... به صورت مداوم وضعیت ترافیکی استان را به مسافران و همچنین نهادهای ذی ربط گزارش کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار