کد خبر: ۳۰۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 02 October 2016


عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه کرج در محل زلزله‌خیزی قرار دارد، گفت: کرج دارای ۷۸۶ هکتار بافت فرسوده در ۱۲ منطقه است و با بررسی‌های شورای شهر این میزان به بالای ۲ هزار هکتار هم می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، در جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز در صحن علنی شورا برگزار شد، 200 میلیون تومان برای راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری بافت‌های فرسوده تصویب شد.

در این جلسه حجت‌الله غلامرضایی عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: نوسازی بافت‌های فرسوده موضوعی است که قانون دستگاه‌های دیگر را نیز ملزم به انجام این کار نموده است که نسبت به این موضوع باید جلسات متعدد با دستگاه‌های متولی از جمله راه و شهرسازی برگزار شود که هر یک حیطه و وظایف خود را نسبت به انجام همکاری بدانند.

وی با اشاره به اینکه کرج دارای 786 هکتار بافت فرسوده در 12 منطقه است، گفت: با بررسی‌های شورای شهر این میزان به بالای 2 هزار هکتار هم خواهد رسید، لذا با توجه به اینکه کرج در محل زلزله‌خیزی قرار دارد، باید نسبت به نوسازی مناطق فرسوده اقدام گردد که در این راستا دولت، شهرداری و اداره راه و شهرسازی را ملزم به این کار کرده است.

محمدرضا رضاپور، قائم مقام شهردار کرج هم در این جلسه با اشاره به اینکه دفاتر تسهیل‌گری بافت‌های فرسوده در اکثر کلانشهرهای کشور راه‌اندازی شده و نتایج خوبی در بر داشته است گفت: مبلغ 200 میلیون تومان، در صورت تصویب اعضای شورای شهر، در واقع از طرف مردم به این دفاتر پرداخت می‌شود تا کارشناسان مستقر در این دفاتر مطالبات مردم از شهرداری و اقداماتی که باید انجام بپذیرد را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار