کد خبر: ۳۰۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 02 October 2016


نشست بررسی وضعیت صنایع شهرستان ساوجبلاغ روز یکشنبه با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ساوجبلاغ در این نشست باگرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دشمنان ایران اسلامی از همان ابتدا سعی کردند تا جمهوری اسلامی را مستاصل و تحریم کنند که آثار برخی از تحریم های آنان تا به امروز هم باقی است.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود:دشمن درهمه حوزه ها دسیسه کرده ولی تاکنون موفق نشده است و این هم به برکت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی وپشتیبانی مردم همیشه درصحنه بوده است.

پالیزگیر با بیان اینکه هم اکنون مبارزه اقتصادی مهمترین تقابل کشورمان با غرب است، گفت: گذر از این مرحله که درحوزه اقتصادی است،باید به نسخه شفابخش رهبرمعظم انقلاب در اقتصادمقاومتی عمل نماییم.

فرماندارساوجبلاغ افزود:دولت تدبیر وامید با اعتقاد به اقتصادمقاومتی پا به عرصه گذاشته با تمام توان در عمل به این شعار اقدام می کند.

وی گفت:صادرات، دانش بنیان شدن ومردمی شدن از قسمت های مهم اقتصاد مقاومتی است که دولت به آن توجه واهتمام خاصی داشته است.

پالیزگیرهمچنین،رونق اقتصادی،صادرات غیرنفتی واشتغالزایی را هم از تاکیدات رییس جمهور برای تحقق شعار امسال دانست.

وی افزود: ما هم درشهرستان ساوجبلاغ سعی می کنیم تا تمام سیاستهای دولت را درحوزه اقتصادی اجرا نماییم واعتقاد داریم اگر واحدهای تولیدی فعال وپویا داشته باشیم به همان نسبت اداراتمان هم توانایی مناسبی در انجام خدمات را خواهند داشت.

فرماندارساوجبلاغ درپایان قول داد تا برخی ازمشکلات مطرح شده که نیاز به تصمیم گیری در استان را دارد از طریق ستاد استانی پیگیری وحل نماید.

در این نشست از صنایعی که در حوزه فرهنگی فعالیت ها و همکاری مناسبی با ادارات شهرستان داشتند، تقدیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار