کد خبر: ۳۰۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 02 October 2016


دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز گفت: جمعه هفته جاری مصلی کرج همگام با دیگر مناطق ایران اسلامی، میزبان شیرخوارگان حسینی می شود.

وحید آقاشریفی روز یکشنبه اظهار داشت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی، هر سال به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مراسم معنوی تعظیم شعائر حسینی و تربیت نسلی انقلابی با حضور مادران و کودکان شیرخوارشان و توسل به حضرت علی اصغر (ع) و همچنین اثبات حقانیت نهضت عاشورا، خلافت، امامت الهی و ربانی امام حسین(ع) است.

دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز در خصوص زمان دقیق برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش مصادف با 16 مهر ماه جاری و پنجم محرم، ساعت 8:30 صبح در محل مصلی کرج، برگزار می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: مطرح کردن مسائل اعتقادی و احکام توسط سخنرانان و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت برای سالار شهیدان و شهدای کربلا، از برنامه های پیش بینی شده برای این همایش می باشد و از همه همشهریان کرجی دعوت به عمل می آید تا همراه با نوزادان خود در این همایش شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار