کد خبر: ۳۰۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 02 October 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به صورت دقیق و شفاف در جامعه نهادینه کنیم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی نسل امروز را به این مهم سوق دهیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ایام محرم و صفر تأکید کرد: باید معروفات و منکرات هیأت‌های عزاداری مشخص شود.

به گفته پالیزگیر در این راستا باید کمیته‌ها مشخص و احکام صادر شود.

وی با اشاره به اینکه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر تلاش کنیم،‌ افزود: این امر مستلزم هدفمند شدن فعالیت‌های ستاد احیا است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: برای آمرین معروف و ناهیان منکر نیز باید آموزش‌هایی ارائه شود تا تذکر لسانی به صورت دقیق و درست انجام شود.

پالیزگیر گفت: نباید با به میان آمدن امر به معروف و نهی از منکر ذهن‌ها به سمت خشونت معطوف شود، بنابراین باید آموزش‌ها را در این خصوص ارائه دهیم.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: در این راستا باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار