کد خبر: ۳۰۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 03 October 2016


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیان پیشنهادی از لیگ انگلیس برای سرمربی آبی‌ها گفت: علیرضا منصوریان نباید بی‌دلیل تیمش را وارد حاشیه کند.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استقلال در این فصل فوتبال کشورمان چند هفته بسیار سخت را تجربه کرد و حتی تا هفته ششم به پیروزی دست نیافته بود.

وی افزود: با توجه به خریدهای خوبی که در ابتدای فصل انجام شد و همچنین حضور خود علیرضا منصوریان در رأس کادر فنی، بسیاری به استقلال امید داشته و وقتی در 6 هفته نخست نتوانست به پیروزی دست یابد، فشار زیادی به این تیم وارد شد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: با کسب پیروزی برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم و همچنین پیروزی در نخستین دیدار جام حذفی و در شرایطی که پرسپولیس با شکست زودهنگام برابر قشقایی شیراز از گردونه مسابقات حذف شد، بار روانی از دوش بازیکنان و کادر فنی استقلال برداشته شد.

مختاری‌فر گفت: مدیران باشگاه استقلال، سرپرست باتجربه استقلال نصرالله عبداللهی و کادر فنی باید تلاش کنند که این شرایط را حفظ کرده و از ورود حاشیه به تیم جلوگیری کنند، چراکه در شرایط فعلی تنها حاشیه‌های بیرون از زمین می‌تواند مانع از موفقیت استقلال شود.

وی با اشاره به برخی جنجال‌ها درباره پیشنهاد یک تیم انگلیسی به منصوریان بیان داشت: بیان این صحبت‌ها در شرایط فعلی به سود استقلال نبود و منصوریان نباید با این حرف‌ها بی‌دلیل به تیم حاشیه وارد کند.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز افزود: منصوریان یک مربی جوان، آینده‌دار و بسیار با استعداد است و بسیاری در فوتبال ایران به این استعداد پی برده‌اند، بنابراین نیازی نبود که با طرح مسائلی از جمله داشتن پیشنهاد از لیگ انگلیس بخواهد توانایی خود را به رخ حریفان بکشاند.

مختاری‌فر در پاسخ به این پرسش که آیا این پیشنهاد صحت دارد، گفت: کسانی که استقلال را دوست دارند و به ویژه کادر فنی استقلال و مدیریت باشگاه به هیچ عنوان نباید وارد این فضا بشوند و پیشنهاد را تأیید و یا تکذیب کنند.

وی ادامه داد: مهم این است که منصوریان امروز سرمربی استقلال و پرافتخارترین تیم ایران بوده و باید توانایی‌های خود را در زمین به دیگران ثابت کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار