رئیس پلیس آگاهی استان البرز:
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران به شیوه جدید خبر داد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان البرز 9 شرکت هرمی در این استان شناسایی و متلاشی شد.
کد خبر: ۳۰۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 04 October 2016
سرهنگ جواد صفایی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه اعضای باند کلاهبرداران که در قالب شیوه جدید از مردم کلاهبرداری می‌کردند شناسایی و متلاشی شد، اظهار داشت: اعضای این باند با تماس با شهروندان و اظهار اینکه شما در جشنواره‌های مختلف برنده شده‌اید، از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

وی ادامه داد: اعضای این باند سه نفر بودند و که طی تماس با شهروندان آنها را به عابر بانک‌ها می‌کشاندند و مبالغ را از کارت‌های آنان به حساب خود انتقال می‌دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه سخنان خود از دستگیری اعضای باند سارقان منزل در این استان خبر داد و افزود: با شناسایی این باند، اعضای آن به ٣٢ فقره سرقت در این استان اعتراف کردند.
صفای تصریح کرد: اعضای این باند چهار نَفَر بودند که بیشتر در مناطق عظیمیه و مهرشهر اقدام به سرقت می‌کردند.

شناسایی 9 شرکت هرمی در استان البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه سخنان خود از شناسایی 9 شرکت هرمی در استان البرز و در ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و بیان داشت: در این راستا طی روز گذشته نیز در پی رصد اطلاعاتی، اعضای ٤ شرکت هرمی که با یک برند فعالیت می‌کردند نیز شناسایی شدند.

به گفته صفایی با شناسایی این شرکت تاکنون٣٤ نَفَر دستگیر شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار