کد خبر: ۳۰۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 05 October 2016


نشست کارگروه بررسی آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار روز چهارشنبه با حضور فرماندار، شهرداران و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ساوجبلاغ در این نشست گفت که به منظور اجرای آیین نامه ماده 16، با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی و نیز فروشندگان کم سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل، شهرداری ها موظفند با استفاده از زمین های متعلق به خود یا وزارت راه و شهرسازی، مکان های مناسبی را در شهرها آماده بهره برداری کنند و بر مبنای قیمت تمام شده به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به تولیدکنندگان و فروشندگان اجاره دهند.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه درگرو تلاش همه جانبه آحاد مردم و مسئولان است که باید در این راستا اقدام عملی وجدی به عمل آید.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی باید در شهر و روستاهای ما به درستی و بر اساس برنامه ریزی دقیق توسط دستگاه های مسئول پیگیری شود.

پالیزگیر از تمامی شهرداری ها و دستگاه های متولی خواست در راستای اجرای سیاست های دولت و فرامین مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی به طور جدی پای کار آمده و برای بهبود محیط کسب و کار اهتمام بورزند.

وی از مسئولین هربخش خواست که مکانی را برای تولیدکنندگان شهرو بخش خود در نظرگرفته تا فروشندگان و تولید کنندگان کم سرمایه در این مکانها به ارائه محصولات و تولیدات خود بپردازند و برای ایجاد مجتمع های صنفی اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار