کد خبر: ۳۰۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 05 October 2016


استاندار البرز تدوین طرح جامع گردشگری استان را یکی از مطالبات مهم و جدی استان تلقی کرد و گفت: متأسفانه پیگیری و تدوین این طرح تا کنون مغفول مانده است.

سیدحمیدطهائی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تدوین طرح جامع گردشگری یکی از الزامات مهم استان است که تا پیش از این از سوی مسئولان امر در حوزه گردشگری مغفول مانده است.

طهائی احداث هتل را یکی از مطالبات مهم استان برشمرد و گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین شاهد تصمیمات خوبی در این حوزه بوده ایم و انتظار می رود طرح و برنامه ها در این زمینه وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: احداث مرکز صنایع دستی و گردشگری استان با رویکرد عرضه مستقیم کالاهای دست ساز هنرمندان البرزی یکی از مصوباتی بوده که طی دو سال اخیر تصویب و اجرای آن به اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی البرز واگذار شده اما شاهد هیچ گونه اقدامی در این زمینه نبوده ایم.

استاندار البرز گفت: کم کاری مسئولان این حوزه موجب شده تا شرکت شهرک های صنعتی گوی پیشتازی را در این زمینه برباید و از محل کارگاه های تولیدی، روند عرضه مستقیم محصولات عرضه شود.

طهائی تاکید کرد: صنعت گردشگری از حوزه های مهمی است و در سازمان میراث فرهنگی کشور نیز اتفاقات خوبی طی این مدت روی داده است، لذا انتظار می رود مدیریت استان در این زمینه نیز پیگیری های لازم را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار