کد خبر: ۳۰۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 06 October 2016


استاندار البرز بر توجه به توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان البرز تأکید کرد و گفت: لازم است تا واحدهایی که به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند از سوی بانک‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را در حوزه تولید و صنعت دارد،‌ افزود: در این راستا باید توجه و تمرکز بیشتری را برای واحدهای تولیدی در نظر بگیریم و با حمایت از این واحدها آنان را به سمت توسعه و تحولات سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت از این واحدها و بازگرداندن آنان به سمت چرخه تولید می‌تواند در ارتقای اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی در استان البرز تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد خاطرنشان کرد: تاکنون 367 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط البرز پرداخت شده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید یکی از مهمترین راهکارها در رسیدن به اقتصاد مقاومتی است لذا با توجه به ظرفیت‌هایی که استان البرز در زمینه تولید و صنعت دارد حمایت از این واحدها در اولویت قرار گرفته است.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حمایت مردم از کالاهای ایرانی تأکید کرد و بیان داشت: حمایت از کالاهای ایرانی و خرید کالای ایرانی توسط مردم نیز باید ترویج و نهادینه شود و مردم با خرید کالای ایرانی از تولید و صنعت کشور حمایت کنند.

وی تأکید کرد: البته برای رونق بیشتر خرید کالاهای ایرانی باید تولید را به سمت کیفی شدن سوق دهیم و تولیدکنندگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: اهتمام مردم برای ارائه آمار دقیق و درست یکی از مهمترین ضروریات محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار