کد خبر: ۳۰۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 06 October 2016


مدافع تیم فوتبال اکسین البرز گفت: متاسفانه فوتبال‌دوستان البرزی از بازی‌های ما استقبال نمی‌کنند و این در حالی است که بازی در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر هیچ لطفی ندارد.

میثم آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز تاکنون تیمی در سطح لیگ آزادگان و لیگ برتر که بومی این استان باشد، نداشته است.

وی افزود: سایپا چند سالی در کرج بازی‌های خود را برگزار می‌کرد و تحلیل کارشناسان این بود که به دلیل اینکه باشگاه سایپا بومی نیست، مردم از دیدارهای این تیم استقبال نمی‌کردند.

این بازیکن فوتبال تصریح کرد: اکسین یک باشگاه بومی و متعلق به استان البرز و متعلق به مردم و جوانان این استان است و ما انتظار داریم که حمایت لازم را از کسین داشته باشند.

آقابابایی گفت: با این وجود تماشاگران اندکی در زمان برگزاری دیدارهای خانگی از تیم ما حمایت می‌کنند و این در حالی است که هرگز بازی در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر لطفی نداشته و بازیکنان و کادر فنی انرژی لازم را نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه حمایت تماشاگران و طرفداران و هواداران از تیم‌های محبوب خود 50 درصد موفقیت یک تیم را تشکیل می‌دهد، گفت: انتظار داریم علاقه‌مندان به ورزش فوتبال در استان البرز و به ویژه جوانان شهرستان کرج با حضور در ورزشگاه از اکسین که تیمی متعلق به استان و خود آنها است، حمایت کنند.

مدافع تیم فوتبال اکسین البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دیدار این تیم برابر فولاد یزد گفت: ما در تمام بازی‌های خانگی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و تاکنون در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده و یا بازی‌های ما با تساوی به پایان نرسیده است.

آقابابایی اظهار داشت: به طور قطع روز جمعه هم برای پیروزی به میدان می‌رویم و با توجه به شناختی که کادر فنی اکسین از فولاد یزد دارد، پیروزی در این بازی دور از دسترس نیست.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال اکسین البرز و فولاد یزد از هفته نهم رقابت‌های لیگ آزادگان، روز جمعه این هفته به میزبانی شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

اکسین هم اکنون با کسب 18 امتیاز از هشت دیدار در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار