کد خبر: ۳۰۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 08 October 2016


استاندار البرز گفت: توسعه و شکوفایی اقتصاد مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای تولیدی مدیران استان البرز توسعه اقتصادی و رسیدن به اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها دانست و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال بانام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب باید تلاش و اهتمام خود را بر عملیاتی کردن این مهم دوچندان کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به شکوفایی اقتصادی حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است که می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی محسوب شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی است، افزود: باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه اقتصادی در استان البرز را با رشد مواجه کرده و به سمت شکوفایی بیشتر پیش برویم.

طهایی در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین اقدامات در این راستا را راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید در استان البرز عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال بسیاری در استان شناسایی شده‌اند و در این راستا با حمایت از این واحدها آنان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه و ارتقای فرهنگ خرید کالای ایرانی نیز از مهم‌ترین راهکارهای حمایت از تولید است افزود: مردم نیز باید ما را در توسعه و ارتقای شکوفایی اقتصاد یاری دهند، بنابراین با خرید کالای ایرانی می‌توانیم مسیر توسعه و رشد اقتصاد در کشور را فراهم کنیم.

استاندار البرز پویایی اقتصاد و رشد اشتغال را از مهم‌ترین نیازهای جامعه دانست و گفت: باید هرچه در توان داریم در مسیر توسعه اشتغال و ارتقای اقتصاد به کار گیریم و دغدغه‌ها را در این زمینه کاش دهیم.

طهایی گفت: برای رسیدن به خودکفایی باید مسیر تولید و صنعت را به درستی طی کنیم و مشکلات را در این زمینه کاهش دهیم.

وی افزود: در این راستا باید از ایده‌ها و خلاقیت‌های مدیران استفاده کنیم و به سمت شکوفایی اقتصاد پیش برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار