کد خبر: ۳۰۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 09 October 2016


مدیرعامل شرکت آبفای روستایی البرز از تعویض ۶ هزار کنتور آب روستایی تا پایان سال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عبدالحسین حسن‌زاده در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به شناسایی کنتورهای غیرمجاز آب در استان البرز، اظهار داشت : 6 هزار کنتور جدید تا پایان سال جاری در استان البرز تعویض می‌شود.

وی افزود: در 6 ماه نخست امسال در برخی از تک روستاها حفاری چاه صورت گرفته و در روستاهای آغچه حصار چاهی به عمق 150 متر و در روستای ابراهیم آباد چاهی به عمق 180 متر حفر شده است.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست سال در 7 روستا پروژه آبرسانی انجام شده است، گفت: در روستای هیو در ساوجبلاغ چاهی به عمق 260 متر برای تسهیل در آبرسانی به ساکنان حفر شده است.

حسن زاده با بیان اینکه در روستای خورو سیبستان نیز چاه آب حفر شده است، گفت:تاکنون آبرسانی در قالب تک روستایی به 16 روستای استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای زکی‌آباد و ایقربلاغ نیز حفاری چاه انجام شده است، عنوان کرد: در روستای وشگین و در روستای ورده نیز چاه حفر شده است.

حسن زاده با بیان اینکه در طالقان 2 مجتمع آبرسانی وجود دارد، افزود: در شهرستان کرج پروژه‌های آبرسانی در نوجان، آتشگاه و خوارس با اعتبار 8 میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی البرز با اشاره به اینکه این پروژه‌ها ملی است، گفت: این پروژه‌ها تا 30 بهمن ماه سال 96 افتتاح می‌شود.

حسن زاده با اشاره به پروژه های آبرسانی در نظرآباد، افزود‌: مجتمع های آبرسانی نجم آباد، خیبر، دولت و ابراهیم بیگی نیز از بهمن ماه سال 96 تا پایان اسفند ماه به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار