کد خبر: ۳۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 09 October 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز از ثبت‌نام بیش از ۸۳ هزار البرزی در مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح الله قائمی در هجدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که عصر امروز در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز برگزار شده است، اظهار داشت: 2 موضوع در دستور کار هجدهمین جلسه ستاد وجود دارد.

وی افزود: شرکت آبفای روستایی استان البرز گزارش اقدامات خود در راستای اقتصاد مقاومتی را ارائه می‌دهد و اداره کل محیط زیست به ارائه گزارش عملکرد خود در راستای اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

رئیس سازمان مدیریت البرز با اشاره به اینکه گزارش عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز در 2 مرحل به دولت ارائه شده است، ادامه داد: فردا گزارش عملکرد 6 ماهه ستاد اقتصاد مقاومتی البرز به نماینده ستاد دکتر واعظی ارائه می‌شود.

قائمی با بیان اینکه گزارش عملکرد 6 ماهه منتشر می‌شود، افزود: تهیه مستندات از این عملکردها بسیار مهم است که باید با همکاری دستگاه‌ها این موضوع اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه باید از اقدامات انجام شده دستگاه‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی مورد بازدید قرار گیرد، بیان کرد: بدین منظور تیمهایی برای بازدید و نظارت از سوی دستگاه‌ها معرفی شوند.

قائمی با اشاره به موضوع سرشماری نفوس و مسکن در استان اظهار داشت: تا ساعت 6 صبح امروز 83 هزار و 812 خانوار البرزی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز با بیان اینکه این تعداد خانوار از بین 920 هزار خانوار در استان البرز ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: 9.8 درصد از کل خانوارهای استان البرز در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این آمار در شهرستان‌های استان البرز متفاوت است، ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها تا 13 درصد و برخی دیگر تا 6 درصد ثبت نام کرده‌اند.

قائمی با بیان اینکه هنوز استان البرز در رده پایین جدول در ثبت نام اینترنتی قرار دارد، افزود : با ثبت نام اینترنتی به میزان دو سوم از هزینه‌های سرشماری حضوری صرفه جویی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار