مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ارائه سرویسهای رایگان و بهینه سازی خدمات به منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان های پیش بینی شده خبر داد و گفت: این خدمت رسانی از روز اول ماه محرم در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 10 October 2016

 

 

مهرداد کیانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواستهای مطرح شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی این کلانشهر، سازمان اتوبوسرانی همچون سنوات گذشته ارائه سرویس های ویژه ای را بصورت رایگان جهت دسترسی آسانتر شهروندان بمنظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون و بر اساس برنامه ریزی های مشخص شده، اتوبوس های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه ای را در 4 نقطه از شهر کرج برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت رزمندگان اسلام، مسجد جامع کرج و امامزاده حسن (ع) آغاز کرده اند.

کیانی با اشاره به اینکه هم اکنون و به طور میانگین تعداد 40 دستگاه برای این منظور اختصاص داده شده است گفت: پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا تعداد اتوبوس های اعزامی توسط این سازمان افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در خصوص زمان خدمت رسانی به عزاداران حسینی بیان کرد: اتوبوسهای مذکور از ساعت 21 الی ساعت 23 در محل های اشاره شده مستقر می باشند تا پس از اتمام مراسم شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

این مسئول در توضیح اقدامات سازمان در ماه محرم ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی کرج در بخش دیگری از اقدامات خود نسبت به نصب بنر در جلوی اتوبوس های سازمان درایام محرم اقدام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار