کد خبر: ۳۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 10 October 2016


استاندار البرز با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دولت اهتمام ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه تمام دارد، گفت: بازدیدهای دوره ای روند پروژه های ملی و استانی برای تحقق این موضوع ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی در سفر یک روزه اعضای شورای فنی استان به نظرآباد که از صبح دوشنبه آغاز شد، افزود: در این بازدید از روند پروژه های تقاطع غیر همسطح، ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای تنکمان، ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مصلای نماز جمعه و توسعه ساختمان فرمانداری دیدن شد.

طهایی گفت: از دستگاه ها انتظار می رود از ابتدای احداث بنا اطلاع رسانی به دستگاه های نظارتی و شورای فنی برای نظارت بیشتر داشته باشند.

استاندار البرز همچنین افزود: نظارت به موقع در آغاز و حین انجام پروژه ها، از مشکلات بعدی جلوگیری می کند.

طهائی با بیان اینکه نمی توان برای پروژه های ملی از اعتبارات استانی تخصیص داد، خاطر نشان کرد: دستگاه ها باید پیگیر دریافت اعتبارات مربوط به بخش خود از وزارتخانه متبوع باشند.

وی گفت: دستگاه هایی که فاقد دفتر فنی هستند، نباید اجازه احداث ساختمان داشته باشند، همچنین پیشنهاد می شود که امکان تقبل کار امانی سلب شود.

طهایی افزود: در مصوبه ای به سازمان نظام مهندسی تفویض اختیار شد که از روند پروژه ها بازدید و موانع را بررسی کند، بنابراین باید این امر به جد در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: موانع و مشکلات پروژه هایی که امروز بازدید شد، بررسی شده و برای حل آنها اقدام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار