کد خبر: ۳۱۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 11 October 2016


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم 400 نیروی عملیاتی اورژانس در تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی خدمات‌رسانی‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز اظهار داشت: با توجه به ترددها و همچنین برگزاری مراسم‌های مختلف عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین‌(ع) لذا از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای ارائه خدمات به مردم در این روزها استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای پوشش‌دهی به مردم انجام شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده اورژانس 115 البرز در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت کامل در آماده‌باش بوده و خدمات لازم را به مردم ارائه خواهد کرد.

به گفته بابایی در این راستا 54 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 4 دستگاه موتورلانس و 400 نیروی عملیاتی در خدمت عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

وی تأکید کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز با تمام توان و ظرفیت موجود در مصلی‌ها و میادین اصلی شهرها حضور خواهد داشت و در صورت نیاز به عزاداران حسینی خدمات ارائه خواهد کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل بحران استانداری البرز نیز با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این استان در روزهای تاسوعا و عاشورا در آماده‌باش کامل هستند خاطرنشان کرد: در این راستا و برای کاهش خطرات احتمالی لازم است تا روسای هیأت‌های مذهبی توصیه‌‌ها و نکات ایمنی را رعایت کنند.

مهدی مهرور گفت: در این راستا تمامی دستورالعمل‌های لازم به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار در تکایا، ‌حسینیه‌ها و مساجد به روسا و برگزار کنندگان دستجات عزاداری ابلاغ شده است و لازم است تا آنان نیز به طور کامل آنها را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار