کد خبر: ۳۱۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 16 October 2016


فرماندار ساوجبلاغ از کشف بیش از ۲۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در نیمه نخست سال خبر داد و اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان را تشریح کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی و مذهبی برای اطلاع‌رسانی تاثیرات سوء مصرف مواد مخدر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های پیشگیری از اعتیاد را در چهار کانون هدف دنبال می کنیم، گفت: برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های پیشگیری از اعتیاد در محلات شهری و روستایی، محیط های تولیدی و کارگری، محیط های آموزشی مدارس و محیط های آموزشی دانشجویی در اولویت است.

پالیزگیر در ادامه با اشاره به برخورد با ۳۵ قلیان سرا در شهرستان ساوجبلاغ، از احداث شیلتر «دی.ای.اس» در منطقه ملک آباد خبر داد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ آمار کشفیات مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری را بیش از ۲۷۷ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: ۹۰ معتاد پرخطر و همچنین ۴۴۷ نفر فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی به اجرای طرح ضربتی بازرسی از کیوسک های سطح شهر اشاره کرد و گفت: این مهم به صورت منطقه ای توسط نیروی انتظامی اجرا می شود.

پالیزگیر یکی دیگر از اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ را برخورد با عطاری‌های که مبادرت به فروش محصولات مخدر می‌کردند، اعلام کرد و گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه به را اندازی دفتر پلیس مواد مخدر در شهرک ابریشم شهر چهارباغ اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره ورزش و شهرداری ها دو سانس رایگان مکان های ورزشی و استخرها برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحی و مبلغان اشاره کرد و گفت: دیوار نویسی با موضوع مواد مخدر در شهرستان اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار