کد خبر: ۳۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 16 October 2016


سرپرست دفتر امور شهری ، روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان طرح بازدید میدانی از تفرجگاه های طبیعی این استان به اجرا درآمده است .

به گزارش ایرنا ، محمد رضا رضوی روز یکشنبه در بازدید از بیجه کوه واقع در منطقه عظیمیه کرج افزود: امروز شاهد استقبال خوبی از شرکت ها برای سرمایه گذاری در بخش تفرجگاه های این استان هستیم که لازم است تدابیر جدی دراین زمینه صورت گیرد .

وی ادامه داد: درتلاش هستیم با بازدیدهای میدانی مشکلات این مکان را رصد کرده و با همکاری هرچه بیشتر بخش خصوصی بتوانیم گام های موثری را دراین زمینه برداریم .

رضوی گفت: یکی از پروژه های مهم دیگر در استان البرز اتوبان شهدای البرز است که با توجه به نقش موثر آن در تعدیل ترافیک لازم است اهتمام ویژه ای از سوی شهرداری دراین زمینه صورت گیرد .

قله دو برار(بیجه کوه) از یک طرف ارتفاعات البرز غربی در شهرستان کرج در جوار عظمیه از طرف دیگر با باغستان وآبادی های سیاکلان و محمود آباد و از طرف شمال به آتشگاه که قدیمی ترین روستای شهرستان کرج می باشد، واقع شده است ارتفاع قله برار اول 2450 و ارتفاع قله برار دوم 2470 متر است از چند جهت می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار