کد خبر: ۳۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 16 October 2016


استاندار البرز گفت: احیای واحدهای غیرفعال در استان البرز به صورت ویژه در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد رفع موانع تولید که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی که باید در این استان انجام شود عملیاتی کردن شعار امسال است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که می‌توان به تحقق شعار امسال رسیدن را احیای واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال عنوان کرد و بیان داشت: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان به صورت غیرفعال و نیمه‌فعال است که باید با حمایت از این واحدها آنها را به سمت تولید سوق دهیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز با داشتن 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور برای توسعه اقتصادی محسوب شود.

طهایی با اعلام اینکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه تولیدات در این استان انجام شود، افزود: البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی را برای توسعه تولید دارد، بنابراین باید با حمایت از این واحدها به سمت اهداف مورد نظر پیش برویم.

وی تصریح کرد: استان البرز با راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید توانسته اقدامات بسیار مناسبی را در راستای بازگرداندن واحدهای غیرفعال به چرخه تولید انجام دهد، بنابراین باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا با شناسایی واحدهای غیرفعال دیگر آنها را نیز به سمت تولید بازگردانیم.

استاندار البرز تأکید کرد: در بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از مشکلات این واحدها رفع شده است.

طهایی با اشاره به معرفی این واحدها به بانک‌ها افزود: لازم است تا بانک‌ها نیز با ارائه تسهیلات به این بانک‌ها مسیر توسعه این واحدها را هموار کنند.

وی ادامه داد: با احیای مجدد این واحدها علاوه بر سوق دادن این واحدها به سمت تولید می‌توانیم در ارتقای اشتغال‌زایی نیز در استان البرز اقدامات بسیار مناسبی را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار