کد خبر: ۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 06 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بهمن ماه سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.
رضا گل محمدی در گفت وگو با ایرنا افزود: تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان این است این پروژه بزرگ با همراهی مسوولان استانی و همچنین وزارت ورزش و جوانان تا بهمن ماه سال 95 آماده شده و به بهره برداری برسد.
وی اظهار کرد: به طور قطع احداث این سالن ورزشی چند منظوره کمک زیادی به رشد زیرساخت های ورزش استان خواهد کرد و می توانیم از این پس میزبانی رویدادهای بین المللی و همچنین کشوری را در استان البرز شاهد باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: برای ساخت این مجموعه ورزشی بزرگ بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار لازم است که با همکاری مسوولان تامین خواهد شد.
گل محمدی گفت: تا به امروز مبلغ 10 میلیارد تومان از این اعتبار را وزارت ورزش و جوانان و همچنین 5 میلیارد تومان آن را مسوولان استان تقبل کرده اند تا کارها انجام شود.
وی یادآور شد: مابقی هزینه های این پروژه نیز در سال 95 تامین خواهد شد و تلاش می کنیم این سالن را در بهمن ماه سال آینده آماده و به بهره برداری برسانیم.
گل محمدی با تاکید بر اولویت های اداره کل بر افزایش سرانه ورزشی استان البرز، گفت: با همیاری دستگاه های استان از جمله شهرداری تلاش می کنیم در سال 94 بیش از چهارده طرح ورزشی را به بهره برداری برسانیم.
وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از سیزده طرح ورزشی از جمله خانه کشتی استان البرز و هتل ورزش مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج را احداث و به بهره برداری رساند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار