کد خبر: ۳۱۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 29 October 2016


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: طرح آمایش سرزمین و مدیریت حوضه‌های آبخیزداری در البرز در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود مقابله با ریزگردها و معضلات ناشی از آن است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع لذا طرح آمایش سرزمین و مدیریت حوضه‌های آبخیزداری در البرز دستور کار است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمنیه دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز تصریح کرد: مقابله با پدیده گرد و غبار یکی از مهمترین مواردی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود و برنامه‌ریزی‌های لازم و طرح‌های مختلف به منظور رفع این پدیده در این استان انجام شود.

قائمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز نیز یکی از استان‌های کشور در خصوص داشتن پدیده گرد و غبار است بیان داشت: مسؤولان در این استان نیز موظف شده‌اند تا طرح‌های مقابله با این پدیده زیست محیطی را در اولویت قرار دهند.

وی تشکیل کارگروه‌های استانی همراه با ستاد ملی را از مهمترین اقداماتی دانست که باید به صورت دقیق انجام شود.

*جهاد کشاورزی کانون پدیده گرد و غبار را شناسایی کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه رفع معضل پدیده گرد و غبار نیازمند همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها است افزود: در این راستا جهاد کشاورزی باید کانون پدیده گرد و غبار را در این استان شناسایی کند تا بتوانیم اقدامات و طرح‌های مختلف را دراین استان و به منظور رفع این معضل اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار