کد خبر: ۳۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 09 May 2015
رئیس هیئت اسکی استان البرز با بیان اینکه نخستین آکادمی و کمپ تیم ملی اسکی در تابستان سال جاری در محل دیزین راه‌اندازی و احداث می‌شود، گفت: در ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه سال جاری استان البرز میزبان مسابقات جهانی اسکی روی چمن است.
علی عمران سولقانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه استان البرز از ظرفیت و پتانسیل بالایی در رشته ورزشی اسکی روی چمن برخوردار است، اظهار داشت: در 15 و 16 مرداد ماه سال جاری استان البرز میزبان مسابقات جهانی اسکی روی چمن است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا و چک نیز حضور پیدا می‌کنند، افزود: مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات فراهم شده است.
رئیس هیئت اسکی البرز با تاکید بر اینکه اردوی آماده‌سازی بازیکنان کشور بعد از اتمام امتحانات نهایی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم کشورمان در این دوره از رقابت ها به خوبی ظاهر شودند.
سولقانی با بیان اینکه صددرصد اعضای تیم اسکی چمن ایران را بازیکنان البرزی تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: به سبب سخت بودن این رشته ورزشی افراد کمی به این ورزش می‌پردازند.
وی با بیان اینکه با مساعدت وزیر ورزش نخستین آکادمی و کمپ تیم ملی اسکی در تابستان سال جاری در محل دیزین راه‌اندازی و احداث می‌شود، اظهار داشت: امید است تحقق این امر سبب افزایش ورزشکاران این رشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار