کد خبر: ۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 09 May 2015
سرپرست هیئت شطرنج استان البرز گفت: مسئولان فدراسیون شطرنج هر بار با یک بهانه واهی انتخابات این هیئت ورزشی را به تاخیر می اندازند.
مهدی کیانپور در گفتگو با مهر اظهار کرد: نزدیک به ۹ ماه است مسئولیت سرپرستی هیئت شطرنج استان البرز را بر عهده دارم و هر بار به دلایلی مسئولان ورزش استان مجبور می شوند حکم سرپرستی من را تمدید کنند.
وی با بیان اینکه این فضای بلاتکلیفی لطمه زیادی به این ورزش زده است، گفت: متاسفانه طی دو سال اخیر این ورزش فکری دچار ناملایمات بسیاری از نواحی مختلف شده و بی ثباتی مدیریتی روند رو به رشد آن را با خلل مواجه کرده است.
سرپرست هیئت شطرنج استان البرز گفت: مسئولان فدراسیون هر بار بهانه جدیدی را برای برگزار نکردن مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج البرز مطرح می کنند و آخرین بهانه آنها حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه است که وی به علت مشغله بالای کاری هنوز نتوانسته حضور پیدا کند و انتخابات مجمع هیئت شطرنج در هاله ای از ابهام فرو رفته ست.
آسیب شطرنج از اختلافات البرز و فدراسیون
کیانپور در ادامه یادآور شد: در دو سال گذشته نیز همواره این کشمکش میان فدراسیون و مسئولان وقت ورزش البرز برای انتخاب رئیس هیئت البرز وجود داشته و همین موضوع اثرات تخریبی زیادی به این ورزش مستعد البرز وارد کرده است.
وی در پایان بیان کرد: ما علیرغم این مشکلات برنامه های هیئت استان را به پیش می بریم و با برگزاری برنامه های آموزشی و مسابقات هفتگی و انجام اعزام ها تا حد زیادی اجازه آسیب بیشتر به این ورزش فکری را نداده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار