کد خبر: ۳۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 10 May 2015
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج ساماندهی خیابان قدیم برغان و قرار گرفتن این منطقه در طرح تفصیلی به منظور حفظ زیبایی شهر، تسهیل در عبور و مرور و کاهش ترافیک مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش تسنیم از کرج، جلسه شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا تشکیل شد که رسیدگی به اعتراضات فرمانداری به مصوبات گذشته شورا، از محور‌های اصلی مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
در این جلسه مقرر شد، مبلغ 120 میلیون تومانی که مدیریت شهری برای تجلیل از معلمان نمونه در نظر گرفته بود، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز و مدیران نواحی چهارگانه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت این مبلغ به اسامی که آموزش و پرورش به عنوان معلمان نمونه معرفی می‌کند، در مراسمی که توسط مدیریت شهری برگزار می‌شود اهدا شود.
اعتراض فرمانداری نسبت به مصوبه اختصاص فرهنگسرای غدیر به مباحث مربوط به اعتیاد و مشاوره پیش از طلاق و ازدواج از دیگر موارد مطرح شده بود که این اعتراض مورد قبول شورا و شهرداری کرج واقع نشد.
لایحه اختصاص 30 میلیون تومان به مجمع خیرین استان البرز برای تامین هزینه‌های جاری و جذب و مشارکت بیشتر خیرین نیز مورد تصویب شورای اسلامی شهر کرج قرار گرفت.
در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر قرار گرفتن جاده قدیم برغان در طرح تفصیلی مورد بررسی قرار گرفت تا مکانی که به جایگاه تخلیه زباله تبدیل شده، با قرار گرفتن در طرح تفصیلی و طرح ماده 5، به قید فوریت ساماندهی شود.

این امر به منظور استفاده بهینه از زیرساخت موجود خیابان قدیم برغان، تسهیل در عبور و مرور، لزوم ایجاد راه دسترسی از انتهای بلوار ظفر به ضلع جنوب بیمارستان البرز (شرق به غرب)، کاهش گره‌های ترافیکی و تسریع در حمل بیماران به بیمارستان انجام می‌شود.
همچنین لایحه شهرداری در مورد زمین‌های رها شده در شهر به استناد ماده 110 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس زمین‌های خالی مردم که سبب نازیبایی شهر می‌شوند با مجوز دادستان و مراجع قانونی پس از اخطار برای تعیین تکلیف به مالکان و عدم توجه آنان، توسط شهرداری دیوارکشی شده و به پارکینگ تبدیل شود.
این لایحه مقرر شد در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
به گزارش تسنیم، بررسی لایحه بودجه جذب 200 نفر نیرو برای سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز از مباحثی بود که مقرر شد در جلسه آینده به آن رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار