کد خبر: ۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 11 May 2015
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری اعضای باند سرقت منازل با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ایوب احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: با ارسال پرونده ای از کلانتری 11 مرکزی فردیس مبنی بر سرقت منزل به پلیس آگاهی این شهرستان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این بخش قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با بررسی ماموران پلیس آگاهی از محل سرقت و تحقیقات میدانی، رد پای یکی از اشرار سابقه دار منطقه سرآسیاب ملارد به نام(ع-ب) که به اتهام سرقت تحت تعقیب پلیس بود، دیده شد.
رییس پلیس شهرستان فردیس گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی سرانجام محل اختفای این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه وی چند دستگاه تلفن همراه مسروقه، قمه و بطری های مشروبات الکلی مسموم کشف کردند.
احمدی افزود: با دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی(ع-ب) به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که با همدستی سه نفر دیگر تاکنون 15 فقره سرقت از آپارتمان های فردیس وکرج انجام داده اند.
وی گفت: سه همدست دیگر این متهم نیز در عملیات هایی جداگانه و همزمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
سرهنگ احمدی به مالکان واحدهای آپارتمانی خصوصا طبقات اول توصیه کرد که پنجره ها و بالکن های رو به خیابان را حفاظ دار کنند.
شهرستان فردیس حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار