سرمربی صبای قم عنوان کرد که از سوی باشگاه اولتیماتومی مبنی بر پایان کارش به او ندادند.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 16 January 2017

به گزارش تابناک : صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان ابراز کرد: بازی سختی برای هر دو تیم است؛ در دور برگشت کار همه تیم‌های برای امتیاز گرفتن دشوار است و به همین دلیل تیم‌ها باید خود را تقویت کنند تا نسبت به دور رفت عملکرد بهتری ارائه کنند؛ از نظر فنی شرایط برای همه تیم‌ها سخت خواهد شد و کیفیت فنی تیم‌ها برای همه مشکل است.


او ادامه داد: با پیکانی که در دور رفت شرایط خوبی داشته بازی سختی داریم ولی امیدوار هستیم از نظر تاکتیکی و روحی به شرایط مطلوبی برسیم تا باخت مقابل صنعت نفت را جبران کنیم؛ نباید در بازی قبل مساوی هم می‌گرفتیم و باید به پیروزی می‌رسیدیم تا شروع خوبی در دور برگشت داشته باشیم ولی بدشانسی آوردیم و قدر خودمان را ندانستیم؛ به دلیل استرس بازیکنان این اتفاق افتاد و باید این مسئله برطرف شود تا راحت‌تر کار کنیم؛ تیم ما می‌تواند از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشد؛ اگر مسائل دیگر اجازه دهد مثل همه تیم‌ها می‌توانیم از وضعیت خوبی برخوردار شویم؛ امیدوار هستیم با برطرف شدن مشکلات روند خوبی پیش بگیریم.


سرمربی صبا با بیان اینکه از اول فصل مشکل مالی و بازیکن داشتند، گفت: اگر مشکل مالی نداشتیم بازیکن باکیفیت می‌گرفتیم؛ بازیکن بود ولی 600-500 میلیون تومان می‌خواست. به علت مسائل مالی نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم؛ مسئله مالی و کمبود بازیکن به یکدیگر مرتبط است؛ مشکل مالی هنوز وجود دارد و برطرف نشده است.


مرفاوی درخصوص اینکه به او اولتیماتوم داده‌اند، اذعان کرد: تاکنون که هیچ حرفی در این باره نشده است؛ شاید بعد از هر بازی هرکس تصمیمی بگیرد؛ از طرف باشگاه هیچ هشدار و اولتیماتومی به من ندادند اما ما باید خودمان واقع‌بین باشیم و بدانیم آیا شرایط برای ما خوب بوده است که بازیکنان و کادر فنی، گروه پزشکی و ... راحت باشیم؟؛ مشکلاتی بوده که الان هم حل نشده است.


او با اشاره به جدایی بازیکنان صبا ابراز کرد: نمی‌توانم بگویم چرا بازیکن فسخ قرارداد می‌کند اما بیشتر آنها به دلیل مسائل مالی رفتند؛ ریشه همه مسائل به مشکل مالی برمی‌گردد؛ بازیکن من 15 میلیون تومان قرارداد بسته ولی 30 میلیون تومان گرفته است؛ او بچه شهرستان است و برای مسکن و ... باید هزینه کند؛ باشگاه که برای او چنین کارهایی انجام نمی‌دهد و بازیکن با پول باشگاه مخارجش را می‌گذراند؛ وقتی باشگاه نمی‌تواند قرارداد کم بازیکن را تامین کند، معلوم است بازیکن ساز جدایی می‌زند و با این شرایط نمی ماند.


سرمربی صبا تصریح کرد: بازیکنانی از سال‌های قبل 600-500 میلیون تومان طلب داشتند ولی بخشیدند و رفتند؛ بازیکنی هم در قراردادش بوده تا نیم‌فصل این مقدار را نگیرد برود؛ این مسائل وجود دارد.


مرفاوی با بیان اینکه هنوز نیاز به بازیکن دارند، گفت: به دنبال میثم مجیدی هستیم ولی هنوز نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم؛ نیاز به هشت بازیکن داریم؛ 6 سهمیه لیگ داریم و دو سهمیه‌مان آزاد است؛ تیمی که می‌خواهد تقویت شود باید بازیکن اضافه کند؛ اگر مسائل مالی اجازه دهد بازیکن می‌گیریم؛ مشکلات ما یکی، دو تا نیست؛ یک قانونی هم وجود دارد که باید بدهی‌ها را بدهیم.


او اضافه کرد: فعلا به کارمان ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم به موفقیت برسیم؛ باوجود مشکلات برای بازی فردا آماده هستیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم؛ ما در این تیم هستیم و تعهد داریم با تمام توان کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؛ بازیکنی که می‌ماند و کار می‌کند.


سرمربی صبا اذعان کرد: مگر بدمان می‌آید مهاجم بگیریم؛ من مربی هستم و دوست دارم بازیکن جدید اضافه کنیم؛ قول‌هایی از سوی مسؤولان استانی به ما داده شده و به آن دلخوش هستیم و امیدوار هستیم زودتر مشکلات‌مان را برطرف کنند؛ چند ماه قبل گفتیم باید بازیکن بگیریم؛ به باشگاه‌هایی مثل تراکتور، استقلال و ... که بازیکن خواستیم نامه زدیم ولی هنوز جوابی نگرفتیم.


مرفاوی تصریح کرد: سعی کردیم بتوانیم بیشتر از بازیکنان بومی و جوانان استفاده کنیم و امیدوار هستیم خدا هم ما را کمک کند؛ یک روزی هم نوبت ما می‌شود که بگوییم شرایط ما بحرانی است.





منبع : ورزش 3

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، صبا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار