مردم مي‌دانند نظام مقدس جمهوري اسلامي در شرايط حساس تاريخي به سر برده و بسياري از قدرت‌هاي زورگوي غربي به دنبال تضعيف نظام و كشور ما هستند.
کد خبر: ۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱ 08 February 2015

به گزارش تابناك - البرز: در حالي كه چند روز به فرارسيدن يوم‌الله 22 بهمن باقي مانده ، مردم ولايي و انقلابي استان البرز براي خلق حماسه‌اي بزرگ آماده مي‌شوند.
از شهرستان‌هاي مختلف استان البرز از جمله كرج، اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و فرديس خبر مي‌رسد كه گروه‌هاي مردمي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران، بسيجيان، طلاب و دانشجويان، حوزه‌هاي علميه، اصناف، كشاورزان و كارگران خود را براي حضور پرشكوه در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن آماده مي‌كنند.
دستگاه‌هاي اجرايي از جمله اداره كل تبليغات اسلامي استان البرز، شوراي هماهنگي تبليلغات اسلامي، استانداري، فرمانداري‌ها، تشكيل‌هاي سياسي، فرهنگي، مذهبي، ورزشي و دانشجويي نيز طي روزهاي اخير با صدور بيانيه‌هاي مختلف از مردم البرز براي حضور در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن دعوت كرده‌اند.
در همين رابطه حجت‌الاسلام والمسلمين سيد عباس مسعودي مدير كل تبليغات اسلامي استان البرز به مي‌گويد: خوشبختانه مردم استان البرز بصيرت و آگاهي خوبي داشته و رخدادهاي داخلي و معادلات بين‌المللي را به خوبي رصد مي‌كنند.
وي تصريح كرد: آنها مي‌دانند كه جمهوري اسلامي در شرايط حساس تاريخي به سر برده و امروز بيش از هر زمان ديگري به حضور گسترده مردم در صحنه و دفاع از اسلام و انقلاب نياز داريم.
اين مسئول افزود: در روزهاي اخير مردم ولايي و انقلابي استان البرز به صورت خودجوش برنامه‌ريزي لازم براي حضور در راهپيمايي را انجام داده و شاهد هستيم كه خود مردم به دنبال تهيه پلاكادر، پرچم و تصاوير مزين به تمثال مبارك حضرت امام (ره)، مقام عظماي ولايت و شهداي شاخص انقلاب هستند.
مسعودي در پاسخ به اين پرسش كه دليل اشتياق مردم براي مشاركت در اين مراسم ملي چيست، گفت: مردم مي‌دانند كه نظام مقدس جمهوري اسلامي در شرايط حساس تاريخي به سر برده و بسياري از قدرت‌هاي زورگوي غربي به دنبال تضعيف نظام و كشور ما هستند.
وي تصريح كرد: همين امر موجب شده تا احساس مسئوليت بيشتري داشته و از اين فرصت براي تجديد ميثاق با ولايت و پاسخ به توطئه دشمنان استفاده كنند.
مسعودي در پايان گفت: به طور قطع در روز چهارشنبه و همزمان با سراسر كشور، مردم ولايي و انقلابي استان البرز بار ديگر پاسخ قاطعي به دشمنان اسلام و انقلاب خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار