کد خبر: ۳۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 20 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان با تاکید بر ادامه روند طرح پاکداشت طبیعت و تبدیل‌شدن آن به فرهنگ عمومی، گفت: منطقه عظیمیه کرج در برنامه بعدی اجرای طرح پاکداشت طبیعت در نظر گرفته شده است.
به گزارش تسنیم ، رضا گل‌محمدی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی دستگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح پاکداشت طبیعت استان البرز که بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای البرز، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری و عضو شورای شهر کرج در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار داشت: همه شهروندان، ارگان‌ها، نهادها، اصحاب رسانه و سمن‌های مردمی، نقش بسیار موثری در اجرای این برنامه داشتند.
وی با اشاره به اینکه حرکت مردم بسیار خوب و قابل تقدیر بود، افزود: همه این اقدامات محصول همدلی و وحدت قلبی در جامعه است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه این جلسه به پاسداشت و تشکر از عوامل اجرایی این مراسم برگزار شده، گفت: به طور مسلم کمبودهایی وجود داشت اما تلاش بسیاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه توسط سمن‌ها و ارگان‌ها انجام شد.
وی با اشاره به اینکه این کار از ارزش بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم این کار به حرکتی ملی تبدیل شود و ما به عنوان پایه‌گذار فرهنگ عمومی شناخته شویم.
گل‌محمدی خاطر نشان کرد: امید است این روند به گونه‌ای پیش رود که به محیط زیست خود افتخار کرده و فضا را به شکلی فراهم کنیم تا توریست‌های خارجی برای استفاده از آن رغبت داشته باشند و موجبات حضور گردشگران بیشتری را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اینکه زباله‌ها تمام نشده و این تنها حرکتی نمادین برای پاکداشت طبیعت بود، گفت: باید در جهت ادامه این حرکت تلاش کرده و نقشی در آلودگی محیط زیست نداشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به بازخورد مناسب این فعالیت در گروه‌های مجازی، بیان کرد: تلاش می‌کنیم فرهنگ پاکداشت طبیعت را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه همزمان با جاده چالوس طرح پاکداشت طبیعت در اشتهارد، نظرآباد، فردیس و ساوجبلاغ اجرا شد، اظهار داشت: برنامه بعدی پاکداشت طبیعت در منطقه عظیمیه کرج برگزار می‌شود و این برنامه‌ها به صورت دنباله‌دار ادامه می‌یابد تا همه به این نهصت بپیوندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار