کد خبر: ۳۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 20 May 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستانهای کرج و فردیس برای گرفتن ردیف اعتبار و راه اندازی مراحل قانونی را طی کردند ولی تا کنون اعتباری دریافت نشده است.
به گزارش مهر، محمد جواد کولیوند در سومین جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از مسائلی که اکنون مطرح می شود ریشه ۳۰ ساله دارد، اظهار کرد: دولت باید مشکلات را اولویت بندی کرده و به اهم آنها رسیدگی کند.
وی افزود: اکنون اتحاد و هماهنگی نمایندگان مجلس و مجموعه استانداری و مسئولان استان نکته ای قابل توجه است که در سایر استانها به ندرت مشاهده می شود.
کولیوند ادامه داد: در مواقع بحران نیاز است بودجه ای به سازمان مدیریت بحران کشور یا استانداران تعلق گیرد تا در مشکلات خاص و حوادث طبیعی به موقع اقدام شود.
وی گفت: ۵ مشکل اساسی در بحث راه، آب، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان وجود دارد که در سفر آینده هیئت دولت باید به این مباحث نگاه ویژه شود که بتوانیم مشکلات استان در این موارد را حل کنیم.
کولیوند تاکید کرد: ۷۰ درصد ساختمانهای ادارات استیجاری هستند که هرچه تاخیر در بر طرف کردن مشکل آنها وجود داشته باشد مشکلات بیشتر می شود همچنین سازمان ها و ادارات مجبور هستند از پیمانکاران به عنوان نیروهای استخدامی در مدت زمان های کوتاه استفاده کنند که این امر باید ساماندهی شود.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بیمارستانهای کرج و فردیس برای گرفتن ردیف اعتبار و راه اندازی مراحل قانونی را طی کردند ولی تا کنون اعتباری دریافت نشده است.
کولیوند در پایان بیان کرد: فرودگاه پیام یک منطقه ویژه اقتصادی است که گاهی نیز به عنوان فرودگاه از آن استفاده می شود از این رو باید برای راه اندازی آن نگاه ویژه ای در مورد سوخت یارانه ای وجود داشته باشد، به همین منظور مکاتباتی صورت گرفته است که امید است به نتیجه مطلوب برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار