کد خبر: ۳۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 26 May 2015
رییس هیات تنیس روی میز استان البرز گفت: البرز رتبه دوم تنیس روی میز کشور را کسب کرد.
علیرضا حجازیان رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز در گفتگو با مهر با اشاره به اتمام مسابقات تنیس روی میز آقایان کشور در روز گذشته در کرج، اظهار کرد: در این رقابت ها ۹ تیم به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شهرداری کرج به عنوان مقام اول این رقابت ها معرفی شد.
حجازیان با تقدیر از قهرمانان البرزی این رشته ورزشی خبر داد و گفت: تنیس روی میز البرز پیشرفت قابل توجه ای داشته است. قهرمانان زیادی را در رده های مختلف به تیم های ملی معرفی کرده است.
وی به رتبه ۲ استان البرز در رده بندی فدراسیون اشاره کرد و گفت: یک افتخار بزرگ برای ورزش استان رقم خورد. با توجه به عملکرد خوب قهرمانان استان در رقابت های کشوری فدراسیون رتبه دوم کشور را به البرز اختصاص داد که این موفقیت بزرگی برای ورزش استان است ولی به نظر من باز هم این روند رو به رشد می تواند ادامه داشته باشد تا به مقام اول کشوری دست پیدا کنیم.
رئیس هیئت تنیس روی میز البرز در پایان گفت: برای این ورزش در البرز برنامه ریزی جدیدی خواهیم داشت تا یک تیم آماده را روانه مسابقات کشوری کنیم وظیفه ما سنگین است و باید به هدف اصلی خود یعنی رتبه اول کشور برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار