کد خبر: ۴۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 30 May 2015
استان البرز درهفته‌ای‌که گذشت شاهد اتفاقات متعددی بود که فوت ۵ سرنشین پژو درجاده چالوس و بازدید مدیر و خبرنگاران تسنیم از قطار شهری کرج از مهمترین اتفاقات آن بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، استان البرز درهفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات متعددی بود که فوت 5 سرنشین پژو درجاده چالوس و بازدید مدیر و خبرنگاران تسنیم از قطار شهری کرج از مهمترین اتفاقات آن بود.
استاد حسینی: نباید به هیچ عنوان قصد دوستی با دشمن را داشته باشیم
 فرمانده سپاه استان البرز گفت: نباید به هیچ عنوان قصد دوستی با دشمن را داشته باشیم چرا که جبهه حق تابع جبهه باطل نمی‌شود.
دشمنان در مذاکرات اخیر حتی توافقاتی که خود پذیرفته‌اند را نفی می‌کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه روش امام‌حسین(ع) در پاسداری از دین و ارزش‌های دینی سرلوحه کار پاسداران نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، گفت: دشمنان در مذاکرات اخیر حتی توافقاتی که خود پذیرفته‌اند را نفی می‌کنند.
برخورد با متجاوزان به حریم رودخانه در طالقان
 استاندار البرز با بیان اینکه اینکه خوشبختانه سیل اخیر درشهرستان طالقان خسارت جانی در بر نداشت، گفت: با متجاوزان به حریم رودخانه برخورد می‌شود و هشدارهای لازم در راستای این مهم ارائه شده است.
سیل طالقان 12 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت
معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل اخیر طالقان مبلغ 38 میلیارد تومان بوده است، گفت: طبق برآورد نهایی 12 میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد شده است.
نمایشگاه مطبوعات محلی در البرز برگزار می‌شود
 سرپرست معاونت ‌مطبوعاتی اداره‌کل ‌ارشاد استان ‌البرز با بیان اینکه جشنواره مطبوعات در 10 محور با 20 موضوع برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه برگزاری جشنواره، نمایشگاه مطبوعات محلی وکارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.
ناکارآمد نشان‌دادن دولت از اهداف دشمنان نظام است
 جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ناکارآمد نشان‌دادن دولت از اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عقب‌نشینی از مواضع سبب مطالبه و زیاده‌خواهی دشمن می‌شود
 امام‌جمعه کرج با بیان اینکه اکثر جنگ‌های به وقوع پیوسته ناشی از وادادگی و عدم‌ بصیرت است، گفت: عقب‌نشینی و وادادگی سبب وقوع جنگ‌های زیادی در سرتاسر جهان شده و عقب‌نشینی از مواضع سبب مطالبه و زیاده‌خواهی دشمن می‌شود.
استانداری البرز آمادگی تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج را دارد
 استاندار البرز با بیان اینکه استانداری البرز آمادگی کامل برای تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج را دارد، گفت: منتظر طرح بنیاد شهید در این زمینه هستیم.
حضور جانبازان در دادگستری سبب افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی است
 رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه جانبازان نیروهای متعهدی هستند که در عمل آزمون خود را پس داده‌‌اند، گفت: حضور جانبازان در دادگستری سبب افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی است.
تخلفات شهرداری منطقه 6 کرج پیگیری می‌شود
 دادستان کرج با بیان اینکه تخلفات شهرداری منطقه 6 کرج پیگیری می‌شود، گفت: دادسرا به این پرونده ورود کرده و تعدادی از افراد مربوط به این پرونده را دستگیر کرده‌ایم و تعدادی از آن‌ها به علت بیماری و با قید وثیقه به صورت موقت آزاد شدند.
500 مدرسه برای تک شیفت شدن مدارس البرز نیاز است
مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس البرز با اشاره به اینکه 500 مدرسه برای تک شیفت شدن مدارس البرز نیاز است، گفت: 380 مدرسه برای کاهش تراکم کلاس‌های درس و رسیدن به میانگین کشوری احتیاج است.
سقوط پژو به رودخانه در جاده چالوس 5 کشته در پی داشت
 رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به سقوط سواری پژو 206 در رودخانه کرج، گفت: این سواری دارای 5 سرنشین جوان بود که با سقوط در رودخانه جان باختند.
قدرت‌های بزرگ برای به دست آوردن ایران به هر اقدامی دست می‌زنند
 جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ برای به دست آوردن ایران به هر اقدامی دست می‌زنند، گفت: کشورهایی که تاکنون توسط قدرت‌ها تسخیر شده، جزئی از منافع آن‌ها بوده، اما ایران از ابتدا دارای اهمیت ویژه‌‌ای بود.
مدیریت شهری کرج نباید به دنبال تیم‌داری برود
 عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شورا و شهرداری نباید به دنبال تیم‌داری برود، چراکه رسالت‌شان نیست، گفت: به جای خرید باشگاه فوتسال، مدیریت شهری کرج باید در زمینه توسعه ورزش همگانی و محلاتی اقدام کند.
200 زندانی "رای باز" در استان البرز وجود دارد
 مدیرکل زندان‌های استان البرز با بیان اینکه 200 زندانی "رای باز" در استان البرز وجود دارد، گفت: رویکرد دادستان بر این است که این آمار افزایش یابد تا بتوانند با استفاده از تخصص‌های خود برای تامین معاش خانواده تلاش کنند.
وکلای متخلف در البرز تعقیب کیفری می‌شوند
 دادستان انتظامی استان البرز با بیان اینکه وکلای متخلف در البرز تعقیب کیفری می‌شوند، گفت: هدف از تشکیل این دادسرای در درجه نخست حمایت از وکلا و نیز تحت تعقیب کیفری قرار دادن وکیلانی است که در تخلف اصرار داشته و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار